tisdag 25 augusti 2009

Eftersom

ja har typ all tid i välden på att skriva på förmiddagarna så kan jag väll skriva här i dag igen även om jag snar ska bort och möta min kära kusin. Efter det blir det til att hämta Casper på lekis han ska inte vara på fritids idag eftersom vi ska till läkaren på efterkoll med öronen...Sen ska jag lilla Elias vara hos oss en stund eftersom Helen ska till frissan och göra sig snygg ;) Men först ska dom med och hämta på lekis i går var dt mormor i da är det moster men det är bra att dom vet vilka som är vilka även om dom nog inte har så stor koll är nog lättare på ett dagis. vad vet jag. Så det är väll våran dag i morgon är det skola halv nio till 2 kommer vara död.se som mikaela sa :) Neej nu tjatas de så de är väll bäst att häva sig i väg Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar