måndag 24 augusti 2009

Är det normalt

att dela ut reklam kl 7 på morgonen? Ja visst är det ett jobb men hallå? Dom har typ sina egna tider bara att reklamen måste ut inom ett vist antal dagar. Men KL 7 Hos mig med klackskor det är inte okej..Jaja nu är det gjort så man ska inte klaga.Kunde ju som tur somna om även om jag vart skit skraj. Mohhahah. OKej vad ska jag göra idag ?!?! alla typ jobbar eller är i skolan och hon som gör nada vill inte tala med mig på mobilen ;) Fan vad elakt..På onsdag börjar jag i allafall och de ska blir så otroligt skönt att äntligen få något att göra.Även om det inte kommer låt så på fredag :D. På tal om skola så vet ju alla att Casper har blivit stor och började på lekis i måndags en hel vecka har redan gått :) Ska hämta honom med mormor idag så hon får se vart det är eftersom det är så lätt att ringa henne i bland och be henne hämtar när det finns tid. Ska bli roligt att få höra hur han tycker att det är att vara där eftersom han har vart hos pappa den första tiden men jag har i stort sett stalkat den där stackars pappan han håller sig fast det gör förmodlingen inte ett skit. Ska jag berätta om min helg eller ? Fredag =ikea Spenderades där ut micke tyckte säkert att jag var jobbig som skulle ha en kruka så jag letade och letade och efter mycket om och men så var det bara ett sommarsortiment MEn vad roligt dom menar alltså att man inte kan ha den på VINTER tid elleR? Men vi fick i allafall med oss en stekspade,Blomma och en byrå så micke slipper bo på golvet här haha :) Gud så elkat sagt... Lördags var det firma fest :) Men lekar och god mat hade det jätte trevligt med alla männsikor vissa lite mer runda under fötterna än andra :) Söndageb vart det lungt..

Puss Oc Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar