fredag 10 juli 2009

usel

aaa på det här i allafall. Resten kan ni ju lista ut själva hur jag är.. Helgen vart det power meet och fy i dundrandes vad det var skoj. Fredagen sög ju lite granna det regnade det regnade och regnade ni kan ju tänka er själva att det inte var så himlans kul men vi hade i allafall så kul som det gick i regnet. Åkte cheva och grejja era satans trädgårds tomtar haha skratta som bara den. Och lördagen var det ju ganske bra väder vi var på campingen och härjaa med folk från både gnesta och skåne och norge så de var ju en riktig blandning om man säger så. Åkte raggarbil på campingen vad det nu ska vara nytta till men allla gjorde det och attans så skojj vi hade..Söndag var lika med död men jag var och hämta min älskade lilla casper som var hos morfar sen åkte vi hem och var i stortsett bara inne vädret var ju inget bra här hemma precis. Och nu har han åkt till varberg med sin pappa men han kommer hem nästa söndag min stora kille. Annars har veckan gått väldigt fort har gjort min sista vecka på Fritids och INGEN i denna värld är lika glad som jag i dag wihoo :P Så nu är det ledigt fram till 24agusti då börjar skolan tror nog jag kommer sitta och vänta på den dagen i slutet av juli :) Annars är det bra här ska kolla lägenhet nästa vecka en på slottsgatan och den andra i ladugårdsängen idaaa tyckte att det skulle bli så roligt om vi fick den :) sen på onsdag så åker vi bort ska till GbG ska vara där tills lördagen skönt skönt nej nu ska jag städa den här skitigt lägenheten och vänta på att micke ska komma här inte träffat honom på ett tag nu Ha de bra Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar